3haftadır bızde aynı sıkayetten delırdık artık. 9ayluk bızımkıde. İlk doktora götürdük bronşit dedi fakat göğsüne hırıltılı ve öksürük yok sadece burnu tıkanıyo ve çok akıyo uyyamıyor falan buhar makınaları nem makınaları aldık. Doktor altı tane iğne verdı ben çok çelıskıde kaldım. Başka bıbdoktora götürdüm dedıkı iğne yerınen antınıyotık sürüp verdı. Kulak damlası antıbıyotık. Verdı. Buhar makınasınada serum suyu ilaç olmayan yapın makinaya 2cc nem yapsın burnuna…. Ve bu sekılde acdık burnunu ama antıbıyotıkler içeriden kuruttu anında kesıldı burnundakı hırıltılı tıkanıklık akma. Bıleydım ıkı hafta beklemezdım. Sabah işe hep geç kaldım sabahlara kadar tıkandı