Hayat46 ben çocuğumda yaşamadım ama benim eşimde varmış kasıkta fıtık, doğduktan bir hafta sonra ameliyata alınmış kayınvalidem hemen iyileştiğini söylüyor bende oğlumu 28 günlükken sünnet ettirdim hemen iyileşti o kadar küçük ki şuan bebeğiniz hemen iyileşir diye düşünüyorum çünkü derisi vs incecik iyileşme süreci çok hızlı ayrıca şuan sinirleri tam gelişmediği için acı hisleri daha az oluyor çocuğumun sünneti yaptırdığımda bende korku endişe vardı ama 1 gün sürdü acısı mırıldansı ertesi gün çok iyiydi.
İnşallah hemen iyileşir Allah yardımcınız olsun şifa güç versin inşallah