Limoncuk Merhaba Anaokulu Öğretmeniyim. 2 tam gün herkes açısından çok verimsiz geçer. Sizin çocuğunuz, arkadaşları, öğretmeni, kurum olarak kimse verim alamaz.😀 5 yarım gün daha mantıklı olacaktır. İlk gün kahvaltıdan sonra alın. İkinci gün öğlen yemeğini yemeden alın. Üçüncü gün yemekten sonra alın ve bu şekilde devam edin bence.