yareninannesiiii Benim kızım şuan 10 ay 3 günlük 1 yaşından sonra bırakmayı düşünüyorum siz ne zaman bıraktınız
NuruKelam yareninannesiiii 2 yaşını 2 hafta geçiyordu tamamen bıraktı 11 aylıkkende gece beslenmesini kesmiştim zaten kolay oldu.
yareninannesiiii NuruKelam gece beslenmesi benim için zor olacak çok ağlıyor gece vermezsem mecbur veriyorum
yareninannesiiii lalbg çevremde hep en fazla 15 aylık bırakanı gördüm onun için merak ettim herkes mi öyle diye gidişata göre bakalım ne olacak bende
Dondurmalikahve yareninannesiiii Aslında geceyi erken bıraktırma fırsatım vardı ama ben aman dişi çıkıyor ağrımasın diye diye o aya kadar getirdim 😒 ne günlerdi ama iyi dayanmışım 😂 bence siz önce geceyi bırakın gündüzü kesmek daha kolay
NuruKelam yareninannesiiii Direkt kesmeden önce gece beslenmesini kesmenizi tavsiye ederim. Gündüz inanın daha kolay alternatif çok ama gece az. Yavaş yavaş gece beslenmesi ile başlayın yine de çok acele etmeyin 1 yaş erken daha.
lalbg yareninannesiiii genelde 2 yaş civarı bırakılır. 18. Ayda bebekler genelde çok daha yapışırlar memeye. Ben 20 ay sabredebildim😊
yareninannesiiii NuruKelam diş çıkarıyor o yüzden gece daha çok istemeye başladı nasıl keseceğimi bilmiyorum
Yamukprenses 2 yaşına kadar emzirdim bana kalsa kendi bırakana kadar emzirirdim ama artık eşimin baskısına dayanamadım anne sütü gibi şifa var mı yaa her damlası mucize
yareninannesiiii lalbg dediler bana da bundan sonra bırakması çok zor olur aklı erince diye bilmiyorum. eşim diyor 5 yaşına kadar emsin dalga geçiyor bende okuldan öğle arasına emmeye gelir diyorum 😅😅😅
UzayliOzge yareninannesiiii evet maalesef sütüm azdı herşeyi yiyor içiyordum ama anlık doluyordu bu yüzden istemedi🥺
lalbg yareninannesiiii açık söyleyeyim ben emzirdim ama emzirmeyi hiç sevmedim. Keşke arada da olsa mama içseydi dediğim çok olmuştu:) her dakka göğsümün açık olmasından falan hiç hoşlanmıyodum. 18. ayda bi şey var çok yapışıyo bebekler:) ama 20. Aya doğru geçiyo o durum o yüzden 2 yaşına kadar bekleyebilirseniz bekleyin😊
NuruKelam yareninannesiiii Ben emzikle kestim 5 kere emziriyorsam 3ünde emzik verdim sonra sadece emzikle devam edip emziği de bıraktı. Sizinki de emzik kullanıyorsa deneyebilirsiniz daha kolay bir yöntem bilmiyorum.
yareninannesiiii Dondurmalikahve şuan bende öyleyim diş çıkarıyor diye gece veriyorum nasıl bıraktınız gece
fanatikfenerli nazlimom_ emzik ve kaşık maması ile ☺️ yatmadan yarım saat önce kaşık maması yedirdim daha tok tutsun diye zaten çok az uyanırdı hastalık diş vs olmadığı taktirde uyandığı zaman emzik verdim ve salladım devam etti uykusuna sonrasında uyanmamaya başladı zaten .🌸