Deryaaaaaaaq1 benim oglumda da olmuştu bi ara ondan atak haftasiydi sanırım göğsümu açınca falan ağlıyordu istemiyordu bende bıraktım 6 saat olmuştu sonra kendi istedi emdi. Ara ara yapıyor sadece anne sütü alıyor yapacak bir sey yok acıkınca emiyor emmek zorunda sütüm var çünkü yok diye emmemezlik yapmıyor canı istemiyor. Doktorlar da acıkınca emer diyor zaten merak etme