Kızlar çocuğum 1,5 yaşını geçti artık öyle ısırıyorki göğüs ucum hep yara. Kayınvalideme kalsa 3 yaşına kadar emsin Babasını ben 6 7 yaşa kadar. Emzirdim diyor. Krem sür yarana geçer diyor kızıyot birde bugün Emzirmedim hiç oje sürdüm siyah. 2 kere geldi. Görünce öyle uzaklaştı. Geceyi. Nasıl geciricez bilmiyorum. Bu durumda sizler neler yaptınz peki