Ariyaarya Hero baby kaşık maması sütlü muzlu pirinçli aldım kızıma kilosu düşük diye dün gece 60 cc ye bi kaşık koydum verdım günde kaç kez vermem lazım toparlanması için sütüde çok az içio iştahsız
Esracim Ariyaarya hiç kullanmadım ama kutuda yazar aslında miktarı. Bebeğiniz kaç aylık. Onun talebine göre de verebilirsiniz. Birde ben kendi doktoruma sormuştum alayım mı diye o da gerek yok demişti. Bence en iyisi doktorunuza danismak
Ugggg Ariyaarya 4 aylık sanırım günde uz kere ile başlarsın.sonrasinda emziriyorsan önce emzirmeyi dene doymadigini düşünürsen mama verirsin.