Kızlar gündüz çok uyusa da az uyusa da geceleri uykuya geçmekte zorlanıyor oğlum. 4 aylık. Önceden saat 10 da en geç 10 buçukta uyurdu şimdi 12 - 1 - 2 lerde uyuduğu bile oldu. Bugün erken uyusun diye çok az uyuttum gündüz toplasam 2 saat anca. 8 buçuk gibi uyudu. Acaba kış saati diye mi dengesi şaştı? Var mı böyle uyku problemi olan bebekleriniz 🤦♀️ ne yapsam uykusu 10 a düşer? Acil taktik verin kızlaaaar 🙇♀️