miracmoms Biz de yeni çıktık hastalık sürecinden çok iştahsızdı haliyle,doktorumuz aslında bunun kötü bir şey olmadığını söyledi ve şöyle anlattı; vücud zaten hastalık durumunda tüm enerjisini kendini iyileştirmeye kullanıyor ve bir savaş halinde,bu yüzden yemek yeme aktivitesini bile enerji harcayacağı için gereksiz görüp reddediyor.