NuruKelam canım ben emzirirken diğer memeye de mochi pompası takıyorum bazen 50 bazen 90 ml birikiyor onuda ara ara veriyorum her emzirmeye mochi takmak zorundayım çünkü birinden emzirirken diğerinden akıyor üstüm başım ıslanıyor mochi takıncada sütler birikip duruyor napayım bu sütleri sen akıl ver bana