muhendisanneeee yaaaa bende bebeğimin suratına her baktığımda Allahım şükür diyorum, iyi ki diyorum ya ❤️ o kadar güzel bir duygu ki böyle oğlum her güldüğünde kalbimde sıcacık bir şey akıyor sanki 🥰 canım oğlum, güzel oğlum, sevgilim, her şeyim benim 🥹 Allah evlatlarımızın ayağına taş bile değdirmesin, sağlıklı, hayırlı, huzurlu, mutlu, uzuuunnn ömürleri olsun inşallah 🙏