Serra755 benim evim küçük olduğu için 2 akşam yaptım ilk akşam aile arasında 2. Akşamda arkadaşlarım geldi. İkramları sağolsun kayınvalidem hazırladı çok da güzel oldu he 2 pasta yaptırmak zorunda kaldık ama olsun daha rahat ettik. Zeytinyağlı sarma, içli köfte, börek, kız kardeşim kurabiye yaptı, eşimin yengesi kıyır poğaça yaptı. Kullan at tabak aldık bulaşık da çıkmadı bi çay demledik mis gibi oldu içime çok sindi elhamdulillah