Eğer yan yatırarak yapmaktan korkuyorsanız lavabonun önünde biriniz alsın kucağına bebeği ve kafası hafif aşağı meyilli tutsun. Diğeri sırayla kafasından tutup iki deliktende orta şiddette sıksın ve sonra bebeği tutan kişi elini kaşık gibi yapıp aşağıdan yukarı vursun sırtına. Zaten eğik olduğu için akciğerine kaçma riski de olmaz. Biz 10 günlükten beri bu şekilde yapıyoruz.