Asliberen Kızlar selam bebeği gelişim geriliği ile doğan var mi? İkinci gebeliğim bu. İlk gebeligimde hicbi sorun yaşamadım. Ama bu gebeliğimde 2,5 hafta kadar baş çevresinde gerilik var. Taramalar ayrıntılı ultrason falan hep temiz çıktı. 27. Haftada başladı bu gerilik. Şuan 30. Haftamdayim. Perinatoloji ye geçiş yaptım orası takip ediyor ama ben çok tedirgin oldum başına gelen var mı doğumdan sonra neler oldu tecrübeli anneler sizlerin hikayelerini merak ediyorum
Mufettis_Gadget Asliberen baş 2 hafta, göbek 4 hafta, boy 3 hafta geriydi. gayet sağlıklı bir kızım var 2,5 yaşında şuan 2850 gr 49 cm doğdu bu arada içinizi ferah tutun, ultrasonda ölçümü milim kaydırsalar gerilik çıkabiliyor yada bebişin duruşundan da olabilir
Malamom Asliberen ay kuzum bana da karın çevresi 4 hafta geri dediler 39+1 de sapasağlam sağlıklı doğdu şuan 4.5 aylık l. Karnındaki duruş pozisyonu çok etkiliyor benimki yüzüstü ve makat gelişti karnındaki pozisyonu nasil
biranneebirbeek11 Asliberen benim hamileliğim boyunca bebeğimin kilosu ve baş cevresi iki hafta geriden geliyordu. Şimdi oğlum 7 aylık ve doktorlar algılarının çok açık olduğunu 12 aylık bebeğe eşdeğer olduğunu söylüyorlar maşallah. Kilo olarak da 2400 doğdu şimdi kilosu da çok iyi hiç korkmayın sağlıkla kucağınıza alın 🙏❣️
Cagataysev Asliberen benım de 32. Haftada gelişim geriliği basladı doktor her 3 gunde nst ye baglıyodu . Burada önemlı olan suyun fazla olması ve bebegın hareketlılıgı bunlar varsa bıraz daha rahat edebilirsin . Ama sureklı bebegın hareketlerıne dıkkat et . Ve zaten gelişim geriliği olunca doktor 38 haftada dogumu yaptı . Cunku 38. Haftadan sonra risk artıyordu. Bende cok korktum ama cocuk dogduktan sonra sütle mamayla kendı ayındakı bebeklere yetişti gelişimi .
Asliberen Mufettis_Gadget ayy bizimde böyle gerilikler mevcut. Özel takipliydim. Üniversite hastanesine gittim orada aynı söyledi bebek küçük olduğu için olabilir diyor ama başka şeylerde olabilir diyorlar.
Asliberen Malamom valla her seferinde farklı pozisyonda görünüyor. Bı günde 2 3 kere baktılar. 2 haftadir bu fark devam ediyor. Coraspirin verdiler bu arada.
Deletedmom_123 Ay bırak canım ya ben 38. Hafta sezaryene girdim baş çevresi çok büyük dediler 41 haftalık çıkıyordu çocuk bir doğdu 35 cm yani ortalama değer ortalamanın bi tık üstü bile değil üstelik 2 haftane bana bunu söyledi
Ayseeem34 Bende 37+5 sezeryan doğum yaptım 2hafta gerilik olduğu gibi beslenemiyorduda benden hep oksapar oldum şuan 1yasina giricek masaAllah hiç birşey yok 2.400gr doğdu şuan 12kilo masaAllah ☺️😍🤗💖
Asliberen Ayseeem34 oksapar ne? Bana hiç öyle bişey söylemediler de yapmadılar da sadece coraspirin başladılar.
Ayseeem34 Asliberen bende coraspinde kullandım canım sabah akşam iğne vuruyorsun kendime oda kanı inceltiyor bana tek başına coraspin yeterli olmadı bebek beslenemiyordu benden kanımda pıhtılaşma oluyordu benim belki sana gerek duymamıştır doktorun
Asliberen Cagataysev su ve hareketlilik gayet iyi. Sürekli zaten takip ediyorum hareket var hiç durmuyo. Benim doktorumda 38 den önce alacağını dışarda daha iyi beslenecegini söyledi. Bebek iyi olsun da 37 38 de doğsun yeterki sağlıklı olsun.
Cagataysev Aynen .doğduğunda ne oldugunu gorebılıyosun . Bebek içerdeyken bırsey anlayamıyosun yapamıyosun . Haftasına takılma saglıklı dogsun da ınsallah o önemli
birtutambilgi Asliberen benim bebeğime de 30. haftadan sonra geriden geliyor dediler doğuma kadar hep normal görünüyordu 38. haftada nasıl doğum istiyorsun normal istersen suni sancı vereceğim bebek kaldıramaz dedi hemen sezeryan istedim bebeğim 2500 kg 47 cm doğdu hastaneden çıktığımda 2550 kg olmuştu bu bebekler normalde kg kaybedermis ama benim bebeğim almıştı su an 2.5 aylık ve 5300 kg 58 cm her şeyi normal çok şükür hiç üzülmeyin ben çok ağladım çok korktum ama geçti gitti simdi uyuyor ve ben boşuna uzulmusum kendimi yipratmisim diyorum sağlıkla alın kucaginiza
Asliberen birtutambilgi ahh ahh su doktugum gözyaşı gittiğim doktorlari anlatsam yol olur. Kimsede net bişey söyleyemiyor. Gelişim geriliği var diyorlar sadece. İnşallah bbenim bebisimde sağlıcakla doğar kucağıma
Ogretmennanne34 Asliberen canım hiç takma bende 35 haftada acil sezaryana alındım gelişimi durmuştu 22 haftada detaylı ultrasonda fl ve hl kısalığı dendi yani uzun kemiklerde kol ve vacaklarda 5 hafta gerilik vardı 3 ay perinatoloğa gittim aynısı söylendi bebeğim sağlıklı doğdu şükür
birtutambilgi Asliberen kilosu az olmuştur muhtemelen o da önemli değil zaten çabuk büyüyorlar hiç dert etmeyin ben son hafta akciğer geliştirici iğne vuruldum 2 tane ve bebeğim çok şükür sağlıklı sarılık olmadan kuvozde kalmadan çıktım hamd olsun sizin de öyle olacaktır Allah’ın izniyle 🙏