akillibidikcgty Kızlar çok moralim bozuluyor artık :( daha önce mastit olan göğüs ucumda beyaz sivilce kadar süt kabarcığı var. Sıcak duşa girdim masaj yaptım sağdım ters emzirdim halada şu anda emzirşyorum ama hala patlamadı :( ne yapmam gerekir başına gelen var mı? Çok acıyor o kısım 😢
Kenan akillibidikcgty canım o bende de var başlarda acısı yoktu ama artık emdikçe acısı çoğaldı bende burda bekleyeyim bilgisi olan varsa dinleyim
sally akillibidikcgty ben şırınga ucuyla patlattım. Defalarca yaşadım benimki mememin ortasındaydı ve çok acıyodu
Muhammed_sefa05 akillibidikcgty canm.benimde vardı kendisi geçti şimdi yine çıkmış az bişey belli okuyor geçer yani
akillibidikcgty Kezikez mastitken verilen antibiyotikle mi geçti ? Ya sürekli emziriyorumda nasıl neden oluşur anlamıyorum
Kezikez akillibidikcgty evet ve doktor sebebini bulamadi bu anne sutu doktoru sayfasinda paylasti orda buldum. Antibiotik kullaninca uci kurudu bi tek sari kabugu kaldi onu da elimle soydum gecti bitti size de cok gecmis olsunn...
Dygtlh Valla ben de de aynısı olmıştı benim kaynanamın kaynanası tereyağı ile yumurta pişirip yakmayacak şekilde sıcak koymuştu ve geçti biraz bekletiyorsun üstüne peçete koyup deldim sonrada hiç acımadı normalde böyle şeyler düzelmez diye düşündüm ama düzeldi sende aklına yatıyorsa dene
Sevdammm08 Sıcak duşa girdim incecik ucunu kopardım sütü akıttım sonra da soydum deriyi garmastan pomat krem sürdüm geçti llltürkiye sayfasında ne olduğu ve tedavisi yazıyor .
akillibidikcgty Sevdammm08 ya patlatmaya korkuyorum . Duş aldım baya masaj yaptım. Sonra sağdım emzirdim devam edeceğim bakalım
Kezikez akillibidikcgty ya bi de cok kullanmadim gunde 1 kez icrim 3 gun sonra gecmisti bile... ve emzirmeye devam ettim o esnada...