4ay 26gunluk kizim eski postlardan da gorursunuz meme reddi yuzunden 3ayda dusuk kilo sebebiyle dr mama takviyesine baslatdi..Gel gorunki menim kizim 100ccden fazlasini icmiyoe cildircam resmen..gecedi banyosunu yaptirdim uyutmadan once pijamasini giydirdim mamasini artirdim 150cc vereyim tok yatsin diye kustu uyudu simdide ac sizlerde durum nasil?kilosu 6700 dogum kilosu 2700 nasil ishahini acayim?yontemi olan varmi?3saat basi emziriyorum