kuzey_arin2019 Kızlar kartımı kaybettim daha öncede makinada yikamistim yamuldu a kullanıyordum bugünde kaybettim 3 ay önce bildirmiştim ama hala kartım gelmedi nnyapmmam gerekio
glcn1990 Benim de kartım da sorun olmuştu 153 aradım bildirdim yeni kart talep ettim tam 7 ay sonra geldi