Yeğenim 38 günlük.Ağzının azı dişlerinin çıkacağı yerlerin bu şekilde olduğunu gördük o beyaz şey afta benziyor.Kendimde hemşireyim ama hiç böyle bi şeyle karşılaşmadım çok garip gözüküyor yaşayan var mı acaba.Bu arada yarın doktora gidecek ama yarına kadar sabredemedik burda belki yaşayan birileri vardır diye sormak istedim.

