_nurellaaaaa Kızım 1.5 yaşına girdiğinde kreşe vermeyi düşünüyorum ama acaba fiyatları nasıl ve bu yaşlarda gönderip memnun kalan var mı
eymeninannesi11_ _nurellaaaaa çok küçük yaşı bence eger çalışmıyorsanız vermeyin ben 4 yaşında gönderiyorum aklım kalıyor o halde
_nurellaaaaa eymeninannesi11_ yani öyle ama geçim şartları zor tek maaşla hem kira hem çocuk hem ev çok çok zor
eymeninannesi11_ _nurellaaaaa nebilim valla haklısınız geçim gerçekten zorlaştı ve asgari ücret çok az bence su şartlarda Allah yardımcımız olsun ne diyim babaanne anneanne baksa nebilim küçük olunca ondan dedim
_nurellaaaaa Mervekavves yok şuan vazgeçtik seneye vermeyi düşünüyorum zaten aklıma sinen bir yerde olmadı