Z1414 Hanımlar bebeğim 1,5 yaşında dişden dolayı mı bilmiyorum, sürekli de emmek istiyor gögüsümün ucu çok ağrıyor zor emziriyorum
Melegimekavustum Z1414 ay canım bende başlık açtım yazan yok halen. Benim kızım da 1 yaşında emme aralığı yakın olduğu için iltihap olmuş. Dr a girmiştim bugun antibiyotik verdi belki sizde de öyle olabilir ihmal etmeyin. Emzirirken öyle bir acıyor ki eşimin kolunu elini sıkıyorum acıdan. İnş bir an önce iyi oluruz
Eymenkuzusu Z1414 kendi sutunuzu surun o memeyi de fazla vermemeye calisn jilet gibi kesiyorlar vallahi
Eymenkuzusu Z1414 kendinizi sika sıka vereceksinz bir muddet sonra emdikce acidan uyusuyo gbi oluyo zaten 🤷