Esenburhan123 ben burdaki yazılanları okuyunca çocuğuma neler etmisim ben diye kendim suclandim zaten sütüm biranda kesildi ona mi canımı sıkayim burda sanki keyfi mamayi getirtmemisim gibi konusmalarina mi köy yerindeki imkanlar cok farklı oluyor koye geliyorum diyen birini bulmadan birsey aldirip getirtmek imkansiz yada 3 km yol yürümem lazimki dolmusa binip 7 km sonra çarşıya gidip mamayi almam lazım ki nu havalarda cocukla gitmem imkansiz çocuğu bıraksam ben sakinlestiremiyorken kime birakayim bir annem bir ben varız ablamizim biri gelmis getirden söyleseniz olsa soylemez miyim ya 😂 kardeslerime bizde süt verdik öyle büyüdüler suan biri 11 biri 7 yaşında hala icerler ama ben suan alerji acisindan eşimde yanımda olmadığı icin herhangi bir yan etkisimde çekindiğimden vermek istemedim ama mecbur kaldım durum buydu verdigim icin yinede benimle ayni durumda.olan anneler varmi diye post acmistim olay oldu