Bas bas bağırıyoruz 1 yaşından önce inek sütü verilmez sindiremez fayda göremez sağlığı bozulur bağırsakları gelişmedi ve bu yüzden de sağlıklı gelişemeyebilir . Bana da bebekken inek sütü verilmiş ve ben çölyak + vitiligo hastasıyım. İkisinde otoimmün bir hastalık inek sütü bağışıklık sistemimi bozduğu İçin. İkisininkinden tedavisi yok ömür boyu kısıtlı besleneceğim. Un buğday bulgur ekmek yiyemiyorum yersem hastanelik oluyorum. Bunu bu devirde artık sormayın nolur ya verme süt falan siz insanı çıldırtırsınız buraya yazacağınıza açın okuyun öğrenin bi doktora sorun günah yazık