kalpsizim25 Kizlar karanfil yağı yazıyor nette ama nasıldır bilmem..jel kullanmak istemiyorum..11 ay 6 günlük oğlum sizce ne iyi gelir ?
Canss3535 kalpsizim25 birkaç tane karanfil ezip üzerini geçene kadar zeytinyağı koyun. Dolaba atın Bi kaç saat sonra surebilirsnz damaklara
Yerfistigininannesi kalpsizim25 karanfil ve zeytinyagi buzdolabinda dursun soguk soguk surun fis etlerine bide eczaneden bi dis jelj almistim kizima adını hatirlayamiyorum cok iyi geliyodu arada suruyodum eline dolaptan çıkmış havuc yesil sogan vs verebilrisiniz