Kızlar merhaba başına gelen var mı bilmiyorum ne yapsam şaşırdım.Adetimde 15 gün geçti hergün test yapıyorum şu hızlı olanlardan negatif sonuç bebeğim 10 aylık şuan için düşündüğüm bişey değil 2. Bebek.Korunuyoruz ara ara gecikmelerim oluyor pkos hastasıyım ergenlikten beri adetim çok düzensiz 1. Gebeliğimde tedavi görmeden kaldım.Şuan çok tedirginim acaba hamilemiyim ya.Bu kadar gecikmem oluyordu ama doğumdan sonra hiç olmamıştı gecikmem sezeryan doğum bu arada napsam acaba teste güvensem mi