Ben aldım ben bebeğimi sallayarak uyutuyordum ve yaklasık yarım saat yada 20 dk sallayıp uyuyorsa yatagına alır almaz uyanırdı hamakta sallardım odaya alırken uyanırdı artk kolup koptu yeter dedm 10.aylıktı 11.ayımıza girdik hayatımda yaptıgım en iyi şey oldu. Diyebılırım gece beslenmesını kestık daha uzun ve sağlıklı uyuyor en güzeli sallayarak uyutmaktan kurtarmam gerekıyordu onuda kendımıde alıştıranda benim ne kötü tabıkı tecrübe edındım ilk cocugumdu diğer bebegımı sallıcagımı düşünmüyorum.