Kızım 6 aylık olacak bir iki güne. Her zaman mama meme şeklinde beslendi. Sütüm az olduğu için ve gazlı olduğu için fazla emmiyor zaten hemen tepinmeye başlıyor doğduğundan beri. Mamayı hep çok iştahla içerdi. Birkaç gündür eskisi gibi içmiyor. Bugün hiç içmedi. Sürekli emzirdim aç kalmasın diye ama zannetmiyorum yeteceğini. Biraz önce de bir memeyi emdi, biberonu istemedi ağladı. Aç aç uyudu resmen. Sizce neden olabilir? Atak mı, diş mi, hasta mı oluyor ki? Deneyimlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim