Ymrbgr Merhaba yeni doğan bebeklerinizi 2 veya 3 saatte bir emzirmek icin uyuyorsa uyandırıyor musunuz yoksa acıkırlarsa zaten kendileri uyanir mi ?
EgeVeDemirinAnnesi Ymrbgr uyandırmalısın en geç 2 saatte bir beslemelisin kan şekeri düşer. Yenidoğanlar zaten sürekli uyur o yüzden sürekli emzirmelisin uyanmasını bekleme. Doktorum 1 aydan sonra uyandırma acıkırsa ağlar kendisi demişti bana.
Yagmuurr Ymrbgr Daha çok küçük saate bir en geç 2 saatte bir uyandırıp emzirin kendi uyanmaz sarılık olmasın dikkat 🥰