Kızlar ben daha öncede tiroid hastasıydım yavaş çalışıyodu tiroidlerim. Emzirme danışmanıyla görüştüm çünkü yaklaşık 2 aydır sütüm de azalma var bir düzeliyo bi azalıyo dengesiz yani. Neler yiyip yememem gerektiğini çok iyi biliyorum ve ona göre besleniyorum(süt artırmak için) ama yinede düzene girmedi. Emzirme danısmanı tiroid hastalığı olan ve şeker hastalığı olanın sütü artmaz kolay kolay sorun yaşar hep dedi. Bu durumda olan var mi aramızda veya bir bilginiz var mı bununla ilgili. Cevaplarinizi bekliyorum ♥️