Zelalyng bence çok cellalli birisiniz… size öneride bulunmaya calisiyorum sadece.
Günlük sadece emzirme ile 5 6 cisli bez çıkıyorsa bebek doyuyordur. Ayrıca sık sık emzirme sütunuzu çoğaltır. Bebekler gaz sancisi olduğu zaman sürekli ağlar emmek ister ama ememez. Memeyi itiler. Memede ağlaması sütun yetmediği anlamına gelmez yani.
Ama tabi siz “aç” olduğuna kendinizi ikna etmişsiniz. İyi günler