premsesannesi22 Bebeğim 45 günlük her gün 3 ya da 4 sefer burnunu temizliyorum fakat hırıltı devam ediyor ne yapmalıyım bir de tecrübesiz bir anne olarak giyimi nasıl olmalı usutuyor olabilirim diye korkuyorum
sule27- premsesannesi22 serum fizyolojik ile burnunu temizlemeye devam et canım günde ¾ defa yap zararı yok. Ensesinden sırtını ve göğüsünün kontrol et eğer serin ve soğuksa üşüyordur
Mihriiii premsesannesi22 eğer öksürüğü yoksa ve çektiğinizde de aşırı bir mukus gelmiyorsa hastalıktan değildir hırıltı. Yeni doğanların bronşları çok küçük olduğu için hırıltı gayet normal zamanla geçecektir. Kıyafet konusunda da siz nasıl giyiniyorsanız ona bir tık kalınını giydirin. Mesela ben şuan evin içinde kısa kollu gezebiliyorum. Kızıma da uzun kollu ama yine ince birşey giydirdim.
premsesannesi22 Mihriiii daha önce doktora götürdüm o da bir şey yok dedi gönderdi ama korkuyorum bende
Deletedmom_100 Bizdede aynı durum var serumdada birşey çıkmıyor ya biz beceremiyoruz yada oğlanın hırıltısı başka birşeyden diye korkuyorum
Mihriiii premsesannesi22 o zaman bir problem yoktur telaş yapmayın. Bende gece bile hırıltısını dinlerdim bebeğimin. Şuan 4 aylık olmak üzere ne zaman kesildiğinin bile farkında değilim. Kesilir yakında merak etmeyin 🌸