Deletedmom_100 Kızlar 33 gün önce sezeryan oldum fakat sezeryandan mı yoksa bebeği sürekli o bölgemde tuttuğum içinmi bilmiyorum hani hamileyken göbek çizgisi olmuşuyor ya karında uzun bir çizgi alta doğru olan yeri çok ağrıyor yani kısaca karnım ağrıyor o çizgi tam anlatamadım neyden olur bilmiyorum ama dükiş bölgem değil yani birde sezeryandan sonra iltihap gibi sivilceler çıktı stresten mi bilmiyorum ben korkunca genelde vücudum böyle tepki veriyor streslenince var mı başına gelen ?
yaseminsahin14 Deletedmom_100 o ağrı yapacak Bi oluşum değil doğum lekesi gibi düşünün. Kendiliğinden kaybolacak zaten. Oradaki ağrının başka bir nedeni vardır mutlaka, doktora görünün bence Bi enfeksiyon vb bişey söz konusu olabilir. Geçmiş olsun
Betuskaan-28 Deletedmom_100 bana agrı demeyin ya ben temmuzda sezeryan oldum benim de altımda hep bir agrı var. İlişki de yanma agrı acı var. Normal de de acı var muayene oldum birşry gözükmüyor kuru diyor gönderiyor doktor
Deletedmom_100 Betuskaan-28 evet ya niye öyle ya hiç düzelmicem diye korkuyorjm kendimi yarım hissediyorum belim çok kötü ağrıyor
Deletedmom_100 Betuskaan-28 ben genel anestezi oldum ilk başlarda daha iyiydim dikiş yerimde problem yok ama karnımın üstü ağrıyor garip bir şekilde bir de belimmmm hissetmiyorum resmen
Betuskaan-28 Deletedmom_100 altımda sürekli agrı var batma gibi karın agrısı gibi. İlişkide zaten yanma acı var