Nurberamom evet bende gazını çıkarmadan uyutuyorum başka türlü uyumuyor, emerek uyuyor sonra gaz oluşuyor, masajla çıkartıyorum. Ben biberon lansinohu kullanıyorum emzik de philips avent ultra air kullanıyorum. Bazıları ultra softu tercih ediyor. Bebeğe göre değişir. Benim bebeğim ne versem emer diye düşünüyorum emmeyi seviyor ama kısa bir süre ondan da sıkılıyor, atıyor birşey çıkmayınca ama olsun beni idare ediyor.