umutunannesiiii Merhaba bestlak süt arttırıcı diye bir damla varmış kullanan ya da bilgisi olan var mı bir zararı var mıdır ya da süt artırmada da etkili oluyor mu acaba
daisybebek umutunannesiiii canım ben galactago kullandım birazda psikolojik damlayı alınca çoğalacak diye pozitif düşündüm ozaman kızım 1 aylıktı. Ozaman baya arttı şükür kızım 2 yaşında maşalllah hala emiyo🥰
Ysmndnz_ umutunannesiiii haplar çaylar damlalar hikaye maalesef. Bebegim 2 aylık oldu 2 ayda neler neler aldım denedim 3 Farklı marka elekitirikli süt pompası da aldım ama olmayınca olmuyor stresten uzak iyi uykunu aldırsan bolda sıvı tüketirsen
Sinemkaraaaaa umutunannesiiii ben kullanıyorum bol su ile birlikte etkisi var gibi ama onun yanında humana emzirme çayı rezeneli kimyonlu çay papatya çayı tahin pekmez ceviz incir bolca tüketiyorum
umutunannesiiii daisybebek çok güzel maşallah 🤭 benimde bebeğim 4 aylık meme reddi yaptı bende her dk sağım yapamıyorum o yüzden mama takviyesi yaptım ama biraz sütümü arttırmak istiyorum
umutunannesiiii Ysmndnz_ Dediğiniz şeyleri yapıyorum ama mama takviyesi yapmaya başladım o yüzden biraz denemek istiyorum 🤗
Ysmndnz_ umutunannesiiii benimde komple gitti süt sadece mama ile devam ediyoruz artık maalesef. Ben doğum yaptığım gün stresin sıkıntının içine girdiğim için komple kesildi
Sevvalldogan umutunannesiiii ben ondan hiç fayda göremedim canım momstok var dilruba demirezer diye bi kadın emzirme danışmanı çayıda hapıda var o sütü inanılmaz arttırıyor tavsiye ederim
kahvesever93 umutunannesiiii Ay ben sevmiyorum onu ilk doğumumda cok içtim zaten boyna emzir filan sıkılmıştım tadını da sevmemiştim midem bulanıyo hatırlayınca😄 rezene cayı güzel bence bir de ısırgan
umutunannesiiii Ysmndnz_ neyle beslediğiniz önemli değil artık mamalarda gayet güzel büyütüyor, elinizden geleni yapmışsınız sonuçta. sağlıkla büyüsünler inşallah bütün yavrularımız 🙏