Hannur nasıl edebilirim yardımcı olurmusunuz yani siz nasıl alışıtrdınız gündüzleri uyuyor 2 3 saat gece 12 1 kadar bpyle devam ediyor ama gece 3 ten sonrası zor uyuyor uyusada çok çabuk uyanıyor sabaha 8 9 a kadar kucak isdiyor gaz sancısıda var artı emmek istiyor belim artık çok ağrımaya başladı tutmakda zorlanıyorum emzikde emmiyor Bibsin emziğini önerdiler onu aldık kargoda bekliyoruz hemen gelsede alıştırsam .Çok zor