Kızlar oğlum 1.5 yaşında. bu zamana kadar 13 kg a kadar otokoltuğu da olabilen pusetimizle idare ettik. Ama artık oto koltugu almamız şart. Tavsiye istiyorum herkes izofixli besafe markasını övüyor ama onun fiyatı da baya artmış. Alternatif marka var mı beğendiğiniz yoksa besafe mi almalıyız