YuriB0yka Bebekleriniz emerken yada mama yerken kulağını çekiyor mu acaba sert bi şekilde bi sorun mu var kulağımı ağrıyor acaba
Mmdr YuriB0yka bizimki de cok yapar aglarken ozellıkle ama hıc sormadım normaldir diye sorarsanız banada yazın
Nereleregidem Dkgungor aaaaa benimki de çekiyor kulaklarını. Ondan mı acaba. Başka bir şeyi yok ama 🤕
Nedenneden YuriB0yka Benim kızımda yapıyordu bende ağrısı var herhalde diye götürdüm ama dedi ki doktor ağrıyo olsa dokundurmaz çekiyorsa kaşınıyodur kulak kiri kaşındırır normal dedi tutup ağlıyorsa dokundurmuyorsa o zmn ağrısı vardır dedi bişey çıkmamıştı muayenede
YuriB0yka Diş olma ihtimali var mı bilemiyorum çünkü benim bebeğim alt iki dişi yani çıkardı 2 hafta oldu yani çıkalı diğer dişler mi geliyor tabi bilemem de