Kivicit canım klamp dediğin ne bilmiyorum biz 3aylikken yaptırdık dikisliydi sadece ilk 3 gün su değdirmedik ondan sonra hergun yıkamaya çalış yıkamasan bile ıslak pamukla su damlat pipisine demişti dr. Su çabuk iyilestiriyormus şükür sorunsuz geçti bizim. Inşallah sizde bi an önce atlatırsınız çok geçmiş olsun