Tazesine- Kaç gündür postlara bakıyorum da. İşte çok önemli bakın acil vs yazıyor posta bi giriyorum bebeğim 5 aylık 7 kilo çok düşük kilosu ne yapmam lazım 5 aylık daha ne olsun yani fazla bile . Ya da giriyorum bebeğim 5 aylık gece hiç uyanmadı kendimi kötü hissediyorum biz de uyutmak için uğraşırız bence sırf bakın bebeğim uyuyor demek için paylaşıyor bunlar… Ya da bakıyorum bebeğim 2-3 yaşında hiç cümlesi bazen kelimesi yok diyor soruyoruz evet televizyon tablet veriyorum diyor. Bi ben mi çok gıcık oluyorum böyle şeylere 🤷🏻♀️
Zeliha27mira Tazesine- belki ilk çocukları bilinçsiz ve tecrübesizler acemi olabilirler diye düşünüyorum ben.
tatlibiranneo Tazesine- Bende aldatma postunu dalgaya alan arkadaşa sinir oldum ve bir tane dağa vardı çok kırıcı ve gerçekten aldatılan insanlar var burada onu dalgaya almışlardı resmen
DarkSwan Tazesine- Yok yok bende sinir oluyorum. 😀 Bir de bu ara bebeğim 4-5 aylık, ikinci bebeği düşünüyorum diyenlerle dolu.🤭
Tazesine- Zeliha27mira Sanmıyorum ya bir insan bebeğinin gelişimini takip etmez mi doktoru zaten diyordur kilosu az ya da çok diye 🤷🏻♀️ Bebeğim geceleri aralıksız uyuyor nasıl beslemeliyim diye soran var millet gece memeden kesmek için sinir küpüne dönüyor bence bilerek yapıyorlar bakım benim bebeğim böyle demek için 🤷🏻♀️
guno Ben de başlıkların açıklayıcı olmamasından şikayetçiyim. Tek kelimelik başlıklar yani içeriğe dair bir ipucu olsa, millet ona göre girer. Ya da ‘ arkadaşlar bakar mısınız?’ Tarzı hiçbir bir bilgi içermeyen başlıklar…
Tazesine- guno evet acil çok önemli yazmıştı dün biri girdim baktık 40 çıkamadan ilişkiye girdim hamile kalır mıyım demiş tahammülüm kalmamış bazı şeylere valla benim
Deletedmom_123 Asıl sinir olduğum kadın yazıyor mesela kocam cimri altına dökülüyorlar aaaa benim kocam bana hep para verir, kocamın kartı bende 😂😂
tatlibiranneo Tazesine- kocam beni aldatıyor ama öyle seviyorum böyle seviyorum benim istediklerimi alıyor barışsam mı yazmış daha dalga geçmişti aklıma gelmedi
Tazesine- Deletedmom_33 Kız ama ayıp ya mesala bir anne okuyor etkileniyor aaa bebeği 5 aylık 7 kilo bebeğim bebeğim 5 aylık 5 kilo diyor başlıyor zorla yedirmeye yazık günah ya
Tazesine- tatlibiranneo Eee şimdi aldattıysa ne bakıyor aldığıma etiğine affedip affetmek ona kalmış tabi 🤷🏻♀️
Tazesine- DarkSwan Azmış kudurmuştan beterdir düşünsünler sonra buraya yazarlar yaaa kızlar ben 2. Çocuğu yaptım elimle aramız açıldı yatak odamız bile ayrı akıl verin diye
Tazesine- sevgii_123 İşte zaten sorun acil bakın yazıyor ben de acaba önemli bir şey mi diye giriyorum bir bakıyorum saçma sapan bir şey yazmış 🤷🏻♀️
Pamukkprensess Tazesine- suan bile acil diye baslik atilmis bir post acilmis ama acil degil ne gerek var boyle seylerede bilmem🤦