Kızlar başına gelen var mı? Kızım 5 ay 22 günlük 4 gündür hasta grip oldu antibiyotik kullandık şu 2 gündür ne emmek istiyor ne mama istiyor. Memeye yatırınca çıldırıyor 90 cc mama yapıyorum bazen 30 cc yiyor bazen en fazla 60 cc. İştahsızlığı var belli ama gribi geçti iştahsızlık nerden çıktı? Ay delirecem ya