senbanabaksana Oğlum 13 aylık bugün mollersin balık yağına baslamami söyledi ama hangi ürüne baksam 3 yaş ve üzeri diyor eczacı da bence erken başlaman için dedi daha önce kullanıp memnun kalan anneler yorumunuzu belirtir misiniz
Hayalperest_07 senbanabaksana ben kullandım çok memnun kaldım doktor tavsiyesiyle aldım bende iştahı yoktu hiç onun üstüne epey iştahı açılmıştı açılınca kısa sürede tüketilmeli ama 3 aydı galiba yazıyor zaten kutunun üstünde gerçi
Oldugugibibiri senbanabaksana kaç ölçü vermenizi söyledi doktor acaba? Benimki yaşından sonra başlatacaktı ama bir türlü kontrole gidemedik önümüzdeki ay gideceğiz. 1 ay var başlayayım daha çok zaman kaybetmeyeyim diyorum. Ama ölçüyü bilmiyorum. Bebeğim 13 aylık HatunKisisi Hayalperest_07
senbanabaksana Oldugugibibiri kapağında en düşük ml var 2.5 yanlış hatırlamıyorsam ilknetapta öyle baslamami onerdi
Hayalperest_07 Oldugugibibiri ben ölçüyü üstündeki yazılana göre verdim orda yaş aralığı vardı benim bebeğime o aylardaydı kullandım doktor bana hiç ölçüsünü demedi sadece möllers balık yağını öneririm dedi