11 aylık kızım var yaklaşık 15 gündür burun tıkanıklığı geniz akıntısı öksürük ateş ne ararsanız var doktora özel devlet heryere götürdük ateş düşürücü antibiyotik verip yolladılar ortalıkta hastalık var diyorlar ama kızımın boğazları çok acıyor anlayabiliyorum benim gibi aynı durumda olan anneler varmı kendini çok üzgün hissediyorum ondan banada geçti 😔 ilaçlarımızı kullandık bitti ama yine aynı. Sizler bu durumlarda neler yapıyorsunuz