meraba bebegim 16 aylık genel olarak herşeye dokunur eller yazın ağustos gibi çimlere yerlerde felan çıplak ayak başardı hep havalar soguyali evde çırasız gezmedi hic bugün islattigi için çıkardım yere çıplak ayak basınca çok irkildi ağladı basmak istemedi normal mi acaba bu durum yazın hep çıplak ayak gezerdi evde