Bir kaç ay daha beklemelimiyim acaba.her söyleneni anlıyor,mesela fırın cız çay cız sıcak elleme annecim dediğimde cızz diyor ama meme cız meme birmiş dediğimde aslaa anlamıyor.resmen alışkanlık aklına gelince meme zıplıyor kucagıma 2 dakika bazen 20 saniye emip bırakıyor yine gelıyor.yara bandı bilmıyorum duymamıştım.salça kıl sirke bunları söyledilwr kıyamadım oğluma😝🤣.annelik ne değişik bir duygu hem bırakmak istıyorum hemde o güzel bagımız bitmesin.