Kevser472 kremi bilmiyorum ama her sabah aç karnına 1 kaşık zeytinyağı içtim, o bölgeye kantaron yağı sürdüm, bol su ve lifli gıdalar ile kabızlık sorunumu
çözdüm, öyle öyle düzeldi. sizede tavsiye ederim. benim çok kötüydü, normal doğum yaptım bu kadar acı çekmemiştim, acısından her gün 2 ağrı kesici alıyordum. geçmiş olsun.