[silindi] Benim bebeğim meme + mama şeklinde besleniyor doğduğundan beri. İlk zamanlarda öyleydi beslenmesi. Mesela buna rağmen ilk zamanlar hardal sarısıydı, şimdi yeşil. Yani mama ya da anne sütü diyemem. Baştan beri eşit gidiyor. Ona rağmen 3. Aydan sonra renk yeşile döndü. Artık hiç hardal sarısı değil. 5 ay 5 günlük. 🌸🌸