Bebik_12 Kızlar bir aylık bebeğim var. d vitamini , biogai ve sam simflex kullanıyorum siz bunları hangi saat aralarında veriyorsunuz yazar mısınız
bsraugr Bebik_12 d vitaminini sabah gaz damlasıyla beraber, biogaia ı da akşam gaz damlasıyla beraber veriyorum. Nurse harveys kullanıyorum
Levozge Linannesim devit 3 mü, sprey mi hangisini kullaniyorsunuz bilmiyorum. Spreyler 400 iu’luk. Yenidoğanlarda günde 1 fıs. Kilo başı 100 iu olarak hesaplaniyor, bebeğiniz 8 kg’ı geçtiyse 2 fisa çıkabilirsiniz.