Rumeysaden 🤣🤣
Şaka bir yana da illa ki gelecek o günler. Herkes çok olumsuz yazmış ama kimsenin mi bebesi 5 dk oturmuyor. Kızım 8buçuk aylık. Evet öyle uzun uzadıya çay içilmiyor çocuksuz zamanlardaki gibi ama kahvemi içiyorum, veriyorum önüne oyuncaklarını kartlarını kartonlarını vs içiyorum kahvemi ya da oynarken ben uzanıyorum biraz. Kahvaltıyı beraber yapıyoruz genelde. Ya da ne bileyim mutfakta işim varsa yürütecine koyuyorum yanımda dolanıyor, sevdiği çocuk şarkılarını açıyorum bi yandan.
Bir de şey var, aman hiç durmuyor rahat vermiyor da millet nasıl bütün gün foruma giriyor o zaman 😂