Çook geçmiş olsun yavrulara 🥺 benim de oğlum 9.5 aylık kışa girdiğimizden beri hasta hadi dişe yorduk diş patlattı bir hafta on gün önce ,dün yine ateşlendi burnu tıkalı sorun şu ki evden de bi yere çıkmıyorum cinnet geçiricem yakındır yani sürekli hasta sürekliiii😥😥