Denizimannesi neocate en acı olan mama bizimde alerjimiz var 3 aylıktan beri Evolvia rp1 kullanıyoruz tadı içlerinde en güzel olanı ve kilo aldırımı çok iyi şuan oğlum 1 yaşında rp2 ye geçtik 6 ayllıken hiçbir sorun yaşamadık neocate 1 kez numune olarak verdi doktorumuz tatlandırıcı bile Bi işe yaramadı tadına baktınız mı aşırı kötü gerçekten mamanızı değiştirmenizi tavsiye ederim.