Xyznsjsms Bebeğim 13 aylık bazi kaynaklarda boyadaki kimyasallar deriye ordan da kana ve süte geçebilir yazmışlarda
Cemre_-53 Xyznsjsms ilk 6 ay sık emzirildigi için dip boya önermiyorlar 6 aydan sonra emzirme azaldigi için olabilir dusuncesindeler bir doktor paylaşım yaptı bnm kızım da 13 aylık daha boyatmadim ama yazın düşünüyorum
Bebisimveben Xyznsjsms ben de boyatmayı düşünüyorum bebeğim 11 aylık, organik boya olur diye duymuştum bir doktordan. Cumartesi doktorumuza soracağım ben de.
Xyznsjsms Damymom hiç deme kanser olabilir bebeğiniz diyen haber bile okudum yaaa şimdi içim rahat asla boyatamam
Seda_Una Xyznsjsms benim bebeğim 11 aylık ben boyattım emzirme sıklıklığı biraz daha uzun olduğu için bi sakınca yok bence
Damymom Xyznsjsms Allah korusun 🤲🏻 hangi doktora sormamız gerekir ki kadın doğumamı çocuk doktoruna mı